Alya09 Kizlar bebeğim tam 2 aylık emdiginde kucağımda uyuyup kalıyor gazını çıkartmaya çalışıyorum ama çıkartmıyor biraz bekliyorum tekrar yapıyorum ama yok çok derin uyuyor uyanmiyorda böyle durumda neler yaptınız şimdiden tavsiyeleriniz için tşkler..🙏
Periii Alya09 ben hafif sırtına vuruyordum ayaklarına masaj yapıyordum rahat uyuyorsa gazı yokturdur gazı sancısı olan uyuyamaz benim oğlum gibi
Tugcedursun Alya09 emzirirken uyutmamayi deneyin eğer uyuyorsa zorlamayın kalkınca çıkartın o zamanlar biraz zor çıkartıyorlar bazen cikartamadigim da oluyordu 🤷 3.5 ayligiz şimdi kendisi uyurken çıkarıyor 🙂
ElifOkay Alya09 siz oturur pozisonda onu ayaklarınıza yatırıp cikarabilirsiniz benim bebeğimde uyuduğunda çok zor cikartıyo gazını bu yontemle daha kolay cikıyor👍🏻👍🏻
mutlukalp21 Alya09 bizde 2 aylığız gece bizimde çıkaramıyor gazını uykudan sabah emdikten sonra çıkıyor. Artık geceki gazlar ne oluyor hiç bilmiyorum 😇
Alya09 Tugcedursun Maşallah sübhanallah inşallah bizimde o günlerimiz geleccek arada kusuyor oda rahatlatır mi
Alya09 ElifOkay Kolumun üstüne yatiyroum dizime yüzüstü yatıyorum ama yok binde biri cikiyo ama gündüz uyanikke gayet rahatız
Tugcedursun Alya09 aşırı kusmadigi sürece sıkıntı yok genelde kusarlar belki o yüzden de gazını çıkarmıyor olabilir🙂