elfeyllzdmr bebeginiz henüz yenidoğan, sık sık ten teması ve emzirilmek istemesi cok normal. Emzirmek sadece gıda degil onun bir sürü kaygısına da , duygularına da iyi gelir. Kucagınıza alısır diyenleri dinlemeden sık temas iyidir. Bu dönemde tek işiniz bebeğiniz ❤️