ozgetunak 26262626 chz 500 yatırdık 800 oldu bozduk bugün düşünce tekrar alıp yükselince tekrar satıp böyle böyle kara geciyoruz
Benanneyimanne Hunili bugun 3bin olmuş hatta eşim geldı sımdı soyledı uzun vadelı attık oğluşa bıseyler biriksin yeter 😍 paribu kullanıyoruz
Hunili 26262626 tamamen altıngibi düşünün siz 400 den altın alıyorsunuz 500 liraya da çıkabilir 150-200 liraya da düşebilir. Düştüğünde çekmektense bekleyip çıktığında yine paranızı alırsınız 🤗
Hunili Benanneyimanne bugün bende atmayı düşünüyorum ama detaylı bilmediğim için korkuyorum. Yanlış bişe yapmaktan malum üç beş kuruşla başlayacağım zaten onu da heder etmek var. Bakalım gece detaylı araştırıcam. Aslında ıceypex te hesabım var ama güvenemedim siteye çevremde kullanan vs olmayınca 🙄 çiftlikbank gibi olmaktan korktum 🙈😅
Hunili Benanneyimanne Paribu da para yatırınca hesaba yansıma süresi nedir? Anında geçiyor mu mesai saatini mi bekliyor
26262626 Hunili ablamlar çiftlikbanka para yatırmıştı. Çok dalga geçtim onlarla tosunlarım diye:) başıma gelicek diye korkuyorum
Gamzezzzz 26262626 biz yaptik 20 bin atip buyuk balinalar bir anda cekince sifira sifir kaldik. Buyuk balina is adamlari zwnginler biz ise kucuk balik zenginleri zengin eden sazan baligi tabirince Ama cok sonra iyikide o para kursagimizdan gcmedi dedik
26262626 Gamzezzzz neye yatırmıştınız? Ve ne zaman yatırdınız ne zaman paranız sıfırlandı. Doğru mu anladım 20 bininiz yok mu oldu
Rules 26262626 var tabiki bitxoin i yükselirken almıştık birden düştü orda durdu ellemedik. Diğerlerini takip ediyormuş eşim ordan çekmiş holoya yatırmış holo da uçtukça uçtu.
iremayca Ben bir aydır BTC turkten al sat yapıyorum. 10 binle girdim. 1 ayda 3.500 kar ettim.kredi paramı çıkartıyorum . Ana param kalıyor. Tabi düştüğü zamanlarda oluyor.
Eslemsmom 26262626 düştüğü dönem oldu. Ben 1 ay önce falan 300 lira yatırdım. 170 liraya kadar düştü. Şu an 1700 lira olmuş öğlen gibi 1500 civarıydı.