Merhaba kızlar. Tekirdağ sarayda oturuyorum. Oğluma civil den oda takımı aldım sadece şifonyeri kullandım oda tamamen sapasağlam oğlum daha 7 aylık ve hiç yatmadı odasında herşeyiyle duruyor. Çok erken karar vermişim almakla çünkü oğlum hareketli ve yataktan kendini düşürüyor ayağa kalkabildiği için. Satmayı düşünüyorum ilgilenen var mı?