Mahsergulu-1994 kotex kullanıyorum uzun süredir, yogun günlerde sık değiştiriyorum. Pedin bittiği yere de günlük pedi yatay olarak yerleştiriyorum. böylece oturdugumda herhangi bir kaza yasama olasılıgım azalmıs oluyor. Yogun kanama yasadıgım icin cok kaza yasıyordum eskiden. Şimdi nispeten daha azaldı.