Yapılan araştırmalar göre kafa travmaları ya da hasarları yaşayan çoğu bebeğin yürüteç/ örümcek nedeniyle karşılaştığı görülmüş. Parmak ucuna basmasından daha önemli diye düşünüyorum. Sevimli gözüksün, bizsiz oyalansın, aman ayakta kalsın, sağda solda dolaşsın diye kullanmamak gerektiğini düşünüyorum. Bebeklerimiz zamanı geldiğinde zaten yürüyecek ve yanımızda olacaklar. Zamanını beklemek ve onlara zarar vermemek adına❣️ Bence kullanmayın. 2-3 ay için tüm ömrü boyunca kalıcı hasarlara neden olmayın 🙏🏻