Merhaba Canımız Annelerimiz 🥰
Çocuklarımızı yetiştirirken yıllardır aynı hataların tuzağına düşüyoruz. Kilo iyidir deyip obeziteye zemin hazırlıyoruz, anne sütü dururken mama veriyoruz, gürleşsin diye saçlarını sıfıra vurduruyoruz. Oysa iyi niyetle de olsa yaptığımız bu hatalar, onların sağlıklı gelişimini sekteye uğratıyor diyebiliriz. Sadece fizyolojik değil, psikolojik gelişiminde de olumsuz etkiler yaratabilir.
Şimdi o hatalara bir göz atalım mı? ☺️ Sonra posta bekliyoruz. 💃
https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebek-bakimi-dogru-bilinen-yanlislar/