Minikkelebek ben de korkuyorum valla,kazanın nerden nasıl geleceği belli değil.koskoca insanlar fırlıyor bir kazada camdan,minicik bebeklerin hiç güvenliği yok.
Biz de bebek mağazasına gidip gidip inceledik ama almışken 9-36 olanlardan almak istiyoruz,diğerleri küçük tekrar değiştirmek istemiyoruz.İnsanın kafası çok karışıyor baktıkça.bir sürü çeşit özellik var.