Kızlar bugün işe başladım yarım gün. Bebeğim 3 ay 10 günlük ❤️ Sütümü de sağdım. Anneme bıraktım toplam 4 saat ayrı kaldık. Benim yüzüme bakmiyor göz teması kurmuyor 😣beni arardı gözleri şimdi kafasını çeviriyor 😰 gülmüyor . Onu bıraktığım için mi Böyle yapıyor böyle bu durum yaşayan var mi geçiyor mu