Eylullunannesi Merhaba anneler size guzel birgün diliyorum 😊Kizim 18 aylik ve emmeye cok duskun biraz fazla düşkün gunduz 2 saatte bir gece sabaha kadar emmek istiyor.Uykudan uyandığında mutlaka emerek uyuyor.Duzenli uyku da yok.Bende artik kesmek istiyorum bugun 1 kez emzirdim.Gogsume bant yapistirdim😂Ama vicdan azabi çekiyorum ve bana duskunlugu azalır diye korkuyorum.Gelisimi icin zarar mi vermis olurum??(Bu arada her sey yer istahli bir.bebek)
Annesivekizi Eylullunannesi bence yiyorsa kesin memeyi. Benimki 15 aylık gerçekten o kadar yoruldum ki yemesi düzelince kesmeyi düşünüyorum
zezeeyyy Eylullunannesi bizde de durum aynıydı 18 aylıkken kestim bide hamileyim perişan olmuştum artık iyi ki de kesmişim🥰
Berinn Eylullunannesi merhaba benim oğlumda 23 aylıktı çık düşkündü gece uykum hiç yoktu sürekli kalkıyordum herşeyide yiyordu bıraktırdım kolanyağı sürdüm hayta ben bıraktırırken de hiç zorlanmadım deneyin sizde öyle Bişi olmuyor sizden uzaklaşmıyor emin olun şimdi uykumuz düzenine girdi çok şükür
omerrmoms 1 buçuk sene sabretmişsin boşver 6 ay daha sabret. Hem de o zaman vicdan yapmazsın. Nasılsa zamanı geldi kesecem diye
Eylullunannesi Beyazlale Tek baktigim icin cok yorucu ve vücut olarak yıpratıcı oluyor aralıklı bir emme olsa hic birakmasini istemem tabi
efelettin Aslında gece emmesini kesebilirsiniz. 10 aylıktan sonra gece beslenmesine ihtiyacları olmuyor zaten. Ben 1 yaşında kestim gece emmesini 18 aylıkken tamamen kestim. 1 yaşından beri maşallah diyeyim bi derdi olmadığı sürece uyanmaz, kesintisiz uyur.
Eylullunannesi efelettin Benimde asil sorunum gece emmesi onceden sallıyordum simdi emerek uyuyor ama bu seferde gece kendi uyuyamaz ve her seferinde meme arar oldu.Gunduz yine emziririm ama gece nasil bir yol izlemeliyim
Eylullunannesi efelettin Hic ozellikle içsin diye vermedik biberon emzik almadı hic.Cok nadir icti inek.sutunu anne sutu iciyor diye alip vermemistim
efelettin Eylullunannesi anladım ben 1 yaşından sonra 1-2 ay süt vermiştim gece uyandığında ama diyelim 1 bardaksa her gecen gün süt miktarını azaltmıştım ama sizinki biberon falan tutmamış. Elbet bırakacak sizin için sancılı olacak zor olacak belki ama deneyebilirsiniz. Uyandığında kucağınıza alın sakinleştirin. Eminim kısa zamanda alışacaktır.
efelettin Annesivekizi maşallah diyeyim uyumlu bi oğlum var. Zorlamadı beni hiç. Bundada ilk önce azalttım gün içinde sonra bigün artık meme yok annecim dedim 1,2 istedi bitmiş ama annem dedim bidaha istemedi.
Annesivekizi efelettin emmeden uyumuyo. Gece emmesini kesmek istiyorum ama uyandığında napıcam nasıl uykuya geçiricem bilmiyorum
efelettin Annesivekizi ben ilk önce süt veriyordum 1 bardak kadar sonra azaltım süt miktarını vermediğim akşam ağladı tabii ama sakinleştirdim “ burdayım, sakin, seni seviyorum ” gibi elbette kolay olması söylenemez alışkanlıktan vazgeçmek ama alışmak zorundalar bu sürece.