Mucize4446 canım tam tersi ilk gelen süt şekerli sonradan gelen süt yağlı kısmı oluyor o sebeple doktorlar ısrarla bebek memeyi boşaltsın yağlı kısmıda alsın der ayrıca doktorlar kesinlikle önermiyor bunu arkadaş doktoruna sorarsa doğru bilgiyede ulaşacaktır