Aaaaaaaaaaaaaaa doktora gidip kesinlikle kan değerlerinize baktırın benim d-3 değerim çok düşğk çıktı ilaç kullandım birde biotin şampuan içerisine bazı vitaminler karışım yaptı biraz iyi geldi yine dökülüyor ama eskisi gibi değil. 9-10 aya kadar doğumdan sonra vücut kendini toparlama evresinde olduğu için normal karşılıyoruz demişti doktorum