Bebeğim 26günlük 1 haftadır poposunda pişik ve böyle göz göz yara tarzı şeyler vardı. Dün yemi bir doktor bulduk ona gittik. Belki süt alerjisi vs olabilir dedi . Benim oğlum 1 hafta 10gündğr falan beni emiyor be sanki emmeye başlayınca oldu gibi geliyor bana doktorada bunı söyledim zaten. Fakat doktora şunu demeyi unuttum ben. Sonradan çıkar mı bu alerji çünkü evet enemiyordu ama ben doğduğundan beri sağıp verdim içti ama bebeğim