Sengulj Kizlar bebegim 7 bucuk aylik cagriyorum cagriyorum bakmiyor mutlaka erken bakan bebekler vardir ama ben evet benimki de oyleydi su zaman ogrendi diyen anneler varsa yazsin istiyorum cok uzuluyorum aglamaktan helak oldum lutfen yazin
Gulsen96 Sengulj o zamanlarda benim oglumda bakmazdi canim.ismine bakmiyor diye cok post actim.simdi 1 yasinda cok sukur ismini biliyor..9 ayinda bakti benim oglan
SeverusSnape Sengulj bunda ağlanacak bir durum yok, endişe edip kendinizi üzmeyin. Henüz adına bakması için zaman var. Siz sık sık adıyla çağırmaya devam edin, adını öğrensin 🙏☺️