Begumlina mamadan sonra su verilmesi normal ama ztn tadımlık dahi olsa ilk bebege uygun şeyler hazırlanacak onlar bizim yediğimiz şeylerden oluşmuyor ki🤷🏼♀️ Yani zamanı geldiğinde hadi al kaşık kaşık ye olmayacak ztn ilk gün çay kaşığı 2. Gün tatlı kaşığı 3. Gün yemek kaşığı kadar olacak şekilde verilmeliymiş. Yani yapan kişi doğru yapmıyor olabilir belki de ters tepecek çocuk hiç yemek istemeyecek anne sütünde 6. Aydan önce el gıda önerilmiyor extra durumlar hariç ama mama alan bebeklerde daha erken tadıma geçen doktorlar var