Hsbylcn Ben Mayya yı kullandım. Düzenli kullanınca, hic aç kalmicak sekilde 3 öğün yemek yediginde, su icmeyi ihmal etmediginizde ve 2 saatte bir sağım yaptiginda faydası oluyo gercekten. Ama bu düzeni güzel sürdürmek gerekiyor. O mayya tablet ve cay bu düzene eklenince cok cok fayda görmüs herkes. Bayanın sayfasında epey memnuniyet mesaji var.