6 aylık kızım var sürekli ağlıyor sürekli huzursuz dıkkatını bı oyuncak en fazla 5 dk çekıyor süreklı ağlıyor 3 aylık olunca geçer dediler geçmedi 6 aylıkta geçer dedıler hala gecmedı ne yedıgimden ne içtiğimden ne oturmaktan hiç bişey anLamıyorum ya benım gibi kolik annesi olanlar varmı 😔