[silindi] anne sütü veriyorum.7,5 aylık tabi azaldı süt alerji maması destekliyorum.Sabahları organik yumurtaya,pekmez,hipp in tahıllı mamasınu katıyorum.meyve püresi,irmikli bazenxe pirinç unu ile,sebze çorbası yapıyorum kuzu kıyma atıyorum .yiyo bunları ama küçücük kaldı ya