minikbebeklerim1 Oğlum 6 ay 22 günlükken sünnet ettirdik. Çok şükür bugün 4. Günümüz ve herşey yolunda 😍
Kk41 minikbebeklerim1 bizimde bugün 4. Gün pıhtı var mı yapışık bir şekilde doktor düşecek dedi ama merak ettim🙃
Neslialp Benim oğlumda 20 günlük dün yaptırdık , 3 güne iyileşir dedi doktor ama öyle mi oluyor birde banyosunu ne zaman yatırdınız
minikbebeklerim1 Neslialp evet 3 gün bile sürmüyor sadece ikk gün ve gecesinde zorlandık biz biraz baya ağladı uyuşukluk geçince ama sonrasında bi sorun olmadı. Sadece altını açmak için yeltendigimde irkiliyordu o da geçici bi durummuş zaten 3.gün onu da duzelttim şükür. Banyo henüz yaptırmadım ama 3 4 gün sonra yaptırabilirsin demişti doktor.
Gamzee19 Biz de 4 bucuk aylığız haftaya ön kontrol için gideceğiz bakalım valla korkuyorum inşallah güzel geçer
minikbebeklerim1 Purplemomma teşekkür ederim. Bıçaksız ve kanamasız bi yöntem oldu lazerle kesim diyorlarmış sanırım ❤
yigitalininannesi_- Maşallah oğlunuza😊 Benim oğlumda 4 buçuk aylık sünnet olduktan sonra kullanmamiz gereken bir şey var mı alayım
minikbebeklerim1 yigitalininannesi_- bize tentürdiyot ve sarı bi krem verdiler. Birde ağrı kesici aldırdılar. Sadece bu kadar❤
minikbebeklerim1 Kk41 evet bizde 2. Gün sonunda iyileşme hızlanmıştı. Bugün 4. Gün ve hiç bişey olmamış gibi görünüyor şükür❤