EymenSevgi tam tersi o sağlıklı değil. Açık sütleri yüksek ısıda kaynatığımızda içindeki yararlı bakteriler ölür, ne kadar kaynatırsak kaynatalım bazı zararlı bakteriler ölmez. pastörize sütler uygun ısıda kaynatılarak zararlı bakterilerden arındırılır ve yararlı bakteriler korunur. Doktorlar da açık süt önermez.
Ctrzsntrk ben pastörize sütten mayalıuorum mis gibi oluyor