Fyza 12.5 aylik oglum birden emzigi almamaya basladi dislerden mi acaba tekrar istermi bilmiyorum sizler ne zman nasil biraktirdiniz?
_ADA_ Fyza kızım 1,5-2 aylıkken başladı 6. Ayında bıraktı. Bir hafta sonra 8. Ayına girecek asla almıyor.
Gamzeburkan Fyza kızım dogduktan iki gün sonra emzigi aldı 5. Ayında birden bıraktı birdahada asla almadı 😊
_ADA_ Fyza oğlumda iki aylıkken kullanmaya başlamıştı o da dokuzuncu ayında bırakmıştı. Kendiliğinden bırakması çok daha iyi bence .