Gns- Benim bebeğim 8 aylık ben bu lekeleri pek dert etmiyorum zaten maksimum bir kıyafeti kaç ay giyiyorlar. Bebek buyutmek zaten yeterince yorucu birde kıyafet lekeleri düşünmek istemiyorum 😊
Minikelebek Gns- evet çok uzun süre giymiyor o yüzden eskimiyor malum ama giymediği kıyafetleri atmıyorum ben, 2 çocuk olursa diye saklıyorum ya da ihtiyacu olanlara veriyorum o yüzden lekeli kalmasını istemiyorum 🙂