_elmaliturtam Merhaba arkadaşlar. Sallanıyor aynı zamanda asansörlü beşik daha yeni önüme cikti Instagram’da keşfettim. Besigimiz var ama ufak. Bu3yasa kadar kullaniliyomus. Kullananlar memnun mu acaba 😇
turansmom _elmaliturtam asansörlü şuan ust seviyede anne yanı olarak kullaniyorum bende, benim bebegim sallanmayı sevmiyor o yüzden altlarinda aparat var ayağına takınca sallanmiyor. Civilden almıstım 300 liraydı gecen sene
zynpzumra12 _elmaliturtam bizde kullanıyoruz şimdiki aklım olsa park yatak alırdım hafif istediğin yere taşırsın bu ağır hemde park yatağı heryere sök götür işi bitince topla diğer çocuğa kaldır daha kullanışlı bence
Emine_1245 Ahşap asansörlü sallanabilen beşikten kullanıyoruz biz. Memnunum. Şuan anne yanı olarak kullanıyorum. Trendyol dan almıştık 800 tl ye
Deletedmom0099 baby bee marka almıstım hepsi buradadan (anne yanı ahsap besik ismi) orta seviyede 8 aya kadar anne yanı olarak kullandım suan en alt kademede kullanıyorum ve cok memnunum sallanıyor da aynı zamanda