Nazanerva Kizlar kızım 1 hafta sonra 8 aylık olacak kilosu 9.300 boyu 71 sizde durumlar nasıl boyu iyi mi sizce
derodunya Nazanerva canım persentil tablosuna bakabilirsin her bebe kendine özeldir benim kızım 7 ay 16 günlük bugün 11 küsür
Ogretmennannee1 Nazanerva bun Dr den geldim oğlum 70 cm 9 kilo boyu ve kilosu çok iyi dedi. İçerde de çıkmak üzere olan hasrasi vardı tartti bebeği 1 yaşındaymış . 1 yaşındaki bebeklerin 11.5 kilo olması lazım dedi onlara da. Yani kilolari iyi. Takılma bence
Nazanerva derodunya persentil tablosu 9 ay ya ama genelde tabloya göre 75 e takamul ediyor sizin kız 11 kilo mu
Nazanerva Anneogul60 tşkler iyi niyetiniz için boyu iyi mi sizce boy takıntım vardı hep kilodan ziyade boyu çok önemli benim eşimin annesi kısa boylu ondan korkuyordum kızım bana çekti boyu iyi ama bakalım ilerde nasıl olur
Anneogul60 Nazanerva kuzum kısa boylu olmasına neden takılıyorsun ki en önemlisi sağlıklı olması takıntı yaparsan kısa olur bence takma =)