Kızım şuan 17 aylık memeyi bıraktık.gece uykusuna 9.30 gibi geçiyoruz.kendi odasında uyutuyorum.Saat başı uyanıyor tekrar sallıyorum ayağımda uyuyor.Ne zaman yanımıza alırsak bana sarılıyor elimi tutuyor sabaha kadar deliksiz uyuyor.Suan 5 aylık hamileyim ve artık odasına alışması lazım ne yapacağımı bilemiyorum.Fikir verebilecek varmı?