Eminerd Nasılsınız kızlar 😍 bebecikler ne alemde 🐾 ek gıda hazırlıkları tamam sıra yavaş yavaş tadımlara geliyor 5 gün sonra başlıyoruz inşallah 😊 fikir alışverişi yapmak isterimmm sizlerle 😇
KardelenYB Eminerd bebe fena diş alerji derken beni yedi bitirdi.Bugün tadıma gectık şimdilik iyi bakalım ne olacak .🤓
Dilos01 Eminerd bizde 5 ay 10 günlük falan başladık 13 ekim doğumlu şimdi 5 ay 18 günlük sukur güzel ilerliyor yogurt çok seviyor sevmediği şey olunca ağzında bekletiyor akla karayı seçiyorum yutması icin palyaçoya döndüm resmen gösteri yapacam diye 😃😃hanfendinin karsisinda
gizemito Eminerd 6 ekim doğumlu oğlum 🤩 2 diş çıkardı. Ek gıdaya başladık. Günlük süt ile mayaladığım yoğurtla başladık, bal kabağı, tatlı patates, kereviz, patates, havuç, kabak, brokoli, elma, armut ve muz yedi şimdiye kadar. Yoğurda bayılıyor 🤩
Eminerd KardelenYB 🥰🥰 bende havuç bal kabağı patates sonra yoğurtla devam etmeyi düşünüyorum ama yarın doktor randevumuz var bakalım doktorumuz ne diyecek 😇
KardelenYB Eminerd Bizim doktorumuz başlayın dediği için başladım.Yoksa 6. Ayı beklerdim .Kilo alımı yavaşlayınca başladık.😢😍
Elifefeibrahim Dilos01 ekim 13 dogumlu benim oglum da 😊 ayni sekilde isine geldimi guzel yiyor işine gelmedimii agzinda geveliyo 😊
Eminerd KardelenYB hayırlısı olsun 😊😊 doktorun ne dediği önemli zaten bizim kilomuz iyi diye grek görmedi 😊 ne güzel dişi çıkmış bizim hiç dişimizi yok henüz 😕
cideee07 KardelenYB kaç gram aldı ki son ayda? Bu arada benim kız oturmayı hiç sevmiyor kendini yatar pozisyona getiriyor sizin bebekler destekli oturmaya başladı mı
KardelenYB Eminerd erken geldi bizim kızın.Genetik babasızında öyleymiş ama bu iyi bir şey değil .Erken dökülme çürüme olasılığı artıyor maalesef.🥺
KardelenYB cideee07 250 gram almış.Evet 4. Aydan berı oturmak istiyor ben egsemde öne doğru atıyor kaldırıyor kendını.
Eminerd KardelenYB annemler kız bebeklerin erkek bebeklere göre gelişimleri daha hızlıdır derler ☺️ Bizimki erkek erkekler biraz tembel oluyormuş sanırım 😂🤷🏻♀️
Xyz1234 Eminerd 5 ay 8 gunluk bebegim 2 dış çıkardı ufaktan ek gıda heyecanı bizi de sardı inşallah kolay geçer. Oturmayı çok istiyor seviyor ama daha hiç dönmedi kızım KardelenYB bizimki de 250 gram almış bu ay ben de biraz erken başlayacağım gizemito normal sütle ve bizim kullandığımız ev yoğurduyla yapsak olmaz mi ?
Elifefeibrahim Eminerd dogruu bence kiz daha cabuk konusuyor yuruyor oturuyor emekliyor erkekler biraz tembel 😊