Woody Merhaba, Elime geçtikçe parça parça eklemeyi planlıyorum. Zira her yer kıyafet doldu. Başa çıkamıyorum. Ayakkabılsr hep 17 numara. Ancak beyaz tavşanlı olan baya küçük bence 17 numaraya göre. 1 çift 10 tl Pembe tulum ve bolero hiç giyilmedi. 3 6 ay. İsteyene ölçerim. 15 tl Sarı elbise de 15 tl 1 3 ay
Woody Blackcloud Teşekkür ederim. İhtiyacı olan varsa toplu alırsa fiyatı konuşuruz. Elimde bir sürü şey var. Konyada ihtiyaç sahibi tanıdığı olan varsa da bana özelden mesaj atabilir. Yüzyüze uygun bir fıyat karsılıgı verebilirim elimdekileri Bir de okuyab olursa bu küçülen kıyafetleri napıyorsunuz? 😀
fanatikfenerli Woody hayırlı satışlar dilerim 🌸 ben küçülen kıyafetlerini yıkayıp valize koydum kullanılabilir durumda olanları ilk çocuğum olduğu için belki ilerde lazım olur diye ya da şimdi teyzem hamile belkı kız olursa ona da verebilirim ☺️
Asilturk Woody kesinlikle ihtiyacı olan birine veriyorum hiç bulamazsam bile güzelce katlayıp çöpün içine değl yanına bıraz uzagına bıraktırıyorum eşime ki hemen alıyorlar
Annesizanne Woody çok küçük olanları bir çocuğa yetecek kadar sakladım ikinci çocuğum için gerisini yeğenime veriyorum yoksa kıyafetten geçilmez ev yıprayanları çöpe atıyorum
Woody fanatikfenerli ya duranlar da sararıyor. Şimdi eve biri yardıma gelirse onları ayırıp yıkayıp ütğleyecegim Saklamak istemiyorum. Benim de ilk bebeğim ama 2. Olursa nasipse alırız yine inşallah Biri olsa çevremde diye bakıyorum ben de 😀
fanatikfenerli Woody ben birde şey yapıyorum gereksiz veya fazla kıyafetlerimi yıkayıp poşetleyip pazar olduğu zamanlarda akşam saatlerinde ihtiyaç sahipleri geliyor zaten çöpün kenarına ağzı açık bir şekilde bırakıyorum ihtyicaı olan alsın diye.
sonsuzmutlulukkk Zaten oğlumundan kalanları kızıma giydiriyorum yeni aldıklarım küçülen oldumu biriktirip Suriyeli kadınlar geliyor kapıya onlara veriyorum
Woody eymenzeynep çevremde hiç yok. Sağlık ocagına sordum. onlar da yönlendirmedi. Poşet poşet duruyor 🙄