Buse-aras1 Merhabalar gaviscona başladım fakat günde kaç kere vericem doktor 6 dedi ama her seferinde bir paket veriyoruz günde 6 paket çok olmaz mı kullanan var mı acaba ?
Serapveminikleri Buse-aras1 Ben kızımda kullanırken günde 1 paket yarım çay bardağı suya karıştırdım her mamadan sonra 2 çay kaşığı verirdim bence sorun çok fazla olur o sekilde
ikizlerinannesi2985 Buse-aras1 bize doktor günde 3 defa, yarım paket demişti. Günde 6 paket çook fazla sanki..
Hatce1344zm bizde 5 ayligiz kullanıyor bebegim sabah 10 akşam 10 da yarim paket 5 ml suyla karıştırıp veriyom….evet çok paket bencede yinede sen doktorunu ara yine de..geçmiş olsun…
Alyahiram Ben de kızım daha 30 günlüktü kullanmaya başladım günde 6 defa her mamanın içine 1 paket katıyorum