Dorukeda [silindi] ben kullaniyorum ama icerigi iyi deil diyorlar ama bi sknti yasamadim ben 4 ay 11 gunluzguz
Tugcealp [silindi] genel de kimse önermiyor ben kullanmadim ne d vitamini ne vegaforon pedia d kullanıyorum ben rahatsızlık yapmadı şükür bebeğim de
Aysssss Ben 3 ay saglik ocağını kullandım sonra arastirarak ocean D3 unu kullanmaya karar verdim memnunum zeytinyağlı kabız falan da yapmadı çok sukur