Kızlar 27 haftalık hamileyim ve acayip öksürük var geçmiyor kuru kuru oksuruyorum ve tikaniyorum. Hayatım çöktü resmen kac defa acile gittim ama dün bi durumla havayı yalvararak aldim. Hamile olduğum için ilac yazmiyorlar. Siz de benim gibi oldunuzmu nasıl atlattiniz. Neolur bisey diyim birde bebegim var. Ağustos da 2 yaşına girecek ona bile bakacak halim kalmadı.