Merveyasarkemal
biz 10 ayligiz suan ve 3 ana, bir ara öğün yapiyoruz sabah kahvaltimizi yapiyoruz öglen corba iciriyorum mutlaka ikindi vakti yogurt, muhallebi, kek yada dilim meyve vb atistirmalik bir ogun yapiyoruz aksamda bizim yemeklerimizden yiyor. Uyku vakitlerinden oncede emziriyorum istedigi icin. Tadimlariniz bittiyse artik mutlaka hergune bir corba koyun yiyebiliyorsada bir öğün yogurt koyun biz sizin aylarinizdayken oyle baslamistik, kahvaltilara 8.ayda basladik, cok acele etmeyin ama mutlaka hergune degisik bir corba ve ikindi yada aksam vakitlerinde yogurt yedirin zamanla ögün sayisi artiyor zaten