Deletedmom62626 Biraz korkuyorum hiç kullanmadım nohut haşlamak istiyorum nasıl kullanacağım kapağını vs kapatiyorum havasını alacak miyim? Nasıl yapcam tecrübeli annelerimiz anlatırsanız sevinirim
Mom44454 Deletedmom62626 nohutu koyun max çizgisini aşmayacak şekilde su koyun düdüğü havada olacak ocağa alın yüksek ateşte fısss sesi geldiğinde düdüğü indirip altını kısacaksınız piştiğinde altını kapatın lavaboda suyu açın düdük inmiş şekilde biraz dursun suyum altında sonra su açıkken düdüğü kaldırıyorum ben kapağı açabilirsiniz. Eski tip düdüklü ustasıyım 2 yldır😅🤷🏽♀️