Merhaba güzel anneler.. emzik kullanıpta bebeğini uzun süre emziren var mi acaba
şuan bebeğim 5 aylık olmak üzere ilk doğduğu zaman emme reddi yaşadık ama emzirme danışmanı ile hallettik cok sukur bebeğim suan sadece anne sütü alıyor ve emzirme danışmanı emzik kullanırsan bebeğin emmez demişti bende kullanmadm ama etrafimdakıler kullan diyorlar uyku sorunlarmz var cnkü gündüz uykumz yok denecek kadr az gece uykusunada geçiş cok zor oluyor acaba emzik kullansam bebeğim emmeyi bırakır mi🥴