Gzdzeynep yeehoo kabin tipi ,ben de yeni doğduğunda travel almıştım ama asansör çalışmıyor dolayısıyla tek başkma hem bebek hem travel araba taşıyamayacağım için eşim oömadan hiç çıkamadım dışarı arabayla o yüzden bunda da pişmanlım yaşamamak için soruyorum