Ahsen123 Bebeğim hep gazlı ama bugun aşı olduktan sonra çok huysuzlandı ne uyudu ne yedi aşıyla alakası war mı sşzce?😞
Aybuke_ Ahsen123 benmde bengm gazlı ve asıdan sonra benmkide oyle oldı yasım çay kaşiği ageı kesci surup vermiştim de oyle uyumustu oda yarımyamalk hatta 2. Ay asısında napcam bilmiyorm 3 ası olcagı için bir tanede boylw oldguna göre 🙈
Burcu582 Ahsen123 hangi aşıyı oldunuz acaba benimkide 1 aylık ama aşı yok diye yapmadılar eczanede de satılmıyor bitmiş hep ne Zaman geleceğide belli değil hepatit aşısı
Htcnplt Ahsen123 Canım https://youtu.be/1CcZsnkuBDY bu videodan sonra kızımın gaz sorunu çok hafifledi
tugceo92 Ahsen123 evet canim 1. Ay asisi bizimkinede huzursuzluk yapmıştı gece 3e kadar uyuyamamıştı hatta