Eskaci Merhabalar kızlar 3. Ayımıza girdik sünnet düşünüyoruz fakat devlet hastaneleri bu korona illetinden dolayı yapmıyorlar. Sizler nerelerde yaptırıdınız ve fiyat olarak ne ödediniz? İstanbul anadolu yakasındayım
kubraozkan Eskaci hisar çamlıcada yaptırdım ümraniyede çokda memnun kaldı ben oğlum 4 aylıktı lokal anestezi ile yapıldı doktorda gayet iyiydi
turansmom Eskaci 2 ay önce maltepe ersoy hastanesinde çok memnun kalarak Ali beye yaptırdım çok memnun kaldım 700 lira🙂
Serapumer Florence Ataşehir de yaptırdık doğumdan hemen sonra 1700 tl, çok başarılı bir sünnet olmuş oğlumu gören her doktor çok beğendi :)