Leventin_annesi Merhaba güzel anneler bebeğim biberon reddi meme reddi yaşıyoruz aç kalıyor hep çevremdeki insanlar az az herşeyden ver biz 40 liyken veriyoduk deyip saçma saçma şeyler söylüyorlar ne yapmalıyım kilonuz gittikçe düşüyo
yavruhamsi Leventin_annesi yani aslında 3.5 aylıkken meme reddi ve iştahsızlık oldu bebeğimde ama sonradan kendiliğinden düzeldi kilo kaybı oldu mu bilmiyorum ki bu aydan sonra az kilo alıyor bebekler
Ranaa Leventin_annesi üç aylık bebek aciktigini doğduğunu bilir VE gerçekten açlığa ulaşma saati 3-5 saati bulabiliyormus. Meme için mama için zorlamayın bende çok çektim meme reddinden ama akışına bırakın biraz emin olun aciktiginda çok güzel emecek. Bide mayistirip öyle emzirmeyi deneyin uzun süre memede kaliyolar.
AntiFilozof Leventin_annesi bence o aylarda meme reddi normal düzelene kadar sütünüzü kaşıkla verin ama memeyide teklif edin
Leventin_annesi AntiFilozof evet ek gıda diyorlar bana napacagimi bilemiyorum yoğurt danino yap ver diyorlar
AntiFilozof aybkkara canım sem bilirsin ama ek gıda için çok erken bence sorun geçene kadar sütünü kaşıkla ver ama mutlaka memeyide teklif et
aybkkara Leventin_annesi 3 aylıkken kaç kiloydu? Belki mamada yaramıyordur bebeğinize değiştirmeyi deneyin bi bence.
Eecc Leventin_annesi 3.aydan sonra kilo alımı yavaşlıyo diye biliyorum canım üstte kalsın benim daha 2 aylık tek bildiğim bu tecrübeler yardımcı olur inşallah