Merhaba güzel anneler;
20 günlük kızım bır haftadır gaz sancısı çekiyor, biogania damla kullanıyorm sabahları 5 damla ama çok fayda etmiyor gibi bu gece yarım saatte bir ağlayarak uyandı.Kakasını yapıyor fakat yaparken kızarıyor ayaklar hep yukarı çekik😣 sap siplex kullanıyordum öncesinde biogania daha iyi olduğu için bıraktım acaba ikisini birlikte farklı saatlerdemi versem ? Birde rezene veya kimyon verenler bebeklerine çay kaşığı ile deneyen oldumu hiç ? Çözümü oldumu ? lütfen banada bir çözüm söyleyin ya? Gceleri ayaklarına sıcak su torbasıda koyuyorum yok oda çözmüyor ne olcak böyle kafayı yicem🙄😣