cemrebusra2710 Valla saat aralığını o kadar çok açtığı zamanda oluyor 2-3 saat arayla yediğimizde oluyor her günümüz farklı yesin diye uğraşıyorum yok zorla 5 aylığız
Bircicekkiz cemrebusra2710 memeye gelince ağlıyo mu meme reddi olabilir diş olayı da olabilir iştahsızlık oluyoya o zamanlar
cemrebusra2710 Nessay anlayın artık ne demek istediğimi mama, 5 aylık çocuk ne yer mama yer süt içer mantıken açık aramayın hemen böyle kötü kötü yazmayın soruyorum sadece
cemrebusra2710 SonSerce yok bu sizin bilmediğiniz 5 , iyi Allah’tandır başlığa yemek yazdım hahahah sizlerde hemen açık yer arıyoruz yahu😀
SonSerce cemrebusra2710 bacım yemek başka emzirmek-mama başka. Her çocuğun gelişimine göre kullanılan sıfat vardır. Sen burda 5 aylık bebeğim “yemek yemiyor” yazarsan bizler de “tencerede yapılan yemeklerden” bahsettiğini anlarız.
cemrebusra2710 Anaaaaa ne takılmışsınız yemek yazmissam yazmışım anlasiniza o yasta bebek ne ile beslenir ben yazım hatası yapmışım Allah’tan sizde zaten hepiniz akıcı ve doğru konuşuyorsunuz herşeyi tövbe yarabbi tövbe 😀😀😀😀
cemrebusra2710 SonSerce belirtiyorum zaten demek ki yazım hatası yaptım ama düz düşünülürse mama yediği akıla gelir hata yapmışım ki yorum yapan herkes bunu belirtmiş zaten teşekkürler hepinize
cemrebusra2710 Bircicekkiz yok biberonla besliyorum bu aralar çocuk 15 saat max yemek yemediği oluyor gündüz 7-8 saat oluyor yemiyor doktorada sordum daha önceki kontrolde bir problem yok dedi
Bircicekkiz cemrebusra2710 Allah Allah çok uzun bi süre ya, gelişimi nasıl.? farklı bi doktora da danış istersen çünkü 15 saat aç kalmak yetişkinler için bile çok fazla
cemrebusra2710 Bircicekkiz 15 saat gece uykusu ama bunu nadiren yapıyor gelişimi normal bir sıkıntımız yok kg alımı bakımından biraz kafama takılıyor sadece acaba dedim bu 5 aylık verilen mamalardan alsam da versem bir sorun olurmu
Bircicekkiz cemrebusra2710 bilmem ben şimdi 5 aylıksa istersen yavaştan ek gıdaya başla belki onu sever yer dicem ama beni şimdi linçci tayfa alt eder falan 😂😂
Mrymmhmt cemrebusra2710 bizimde öyle yemiyorr ek gıdaya başladım pirinç unumu dersin cicibebemi dersin muz elma vs vs çok yoruldum artık bi kaşık daha fazla yesin diye 40 takla atıyorum mamayıda sadece uykuda yer uyanıkken aslaa😫
mavisimmm20 cemrebusra2710 benimkide o dönem aynıydı ben doktora sormuştum ne zaman isterse ozaman yesin sıkbogaz etme demişti tabi ben dururmuyum mamayı begenmiyo sanıyordum sürekli mama değiştiriyordum bikere kaşık maması almıştım nerdeyse boguluyordu kaşık mamasını yutamadı yavrum ondan sonra durdum günde 1 kere mama içtiği oluyordu resmen ama sonra düzeliyor yani ısrar etmemek gerekiyormuş
cemrebusra2710 mavisimmm20 yaa ebeyle görüştüm simdi su gece mamalari yoğurt vs yedirebilirsin dedi simdi yorumunu okuyunca korktum doktorda bana ne zaman isterse yesin dedi ama ebe farklı konuşuyor anlamadim gitti