kayramoms Merhaba arkadaşlar bebeğimin kolunda böyle birşey cıktı bir gecede ama sadece iki bileğinin görünen yerinde. Doktor randevumuz yarın oldugu için böyle birşey yaşayan varmı ? Nedir ?diye size sormak istedim cevaplarsanız sevinirim teşekkürler 🙏🏻
homosapiens kayramoms benim bebegimin yuzunde ve boynunda var boyle doktor döküntü dedi gecer sk sk dus aldirin dedi
kayramoms ikizbabymom biraz soğuk algınlığı var diye duş aldırmaktan çekindim daha da soğuk olur diye. Kollarını güzelce yıkarım bi bakayım
homosapiens kayramoms cogu bebekte olur dedi ama siz yinede doktora danisin belki farkli biseydir benim gordugum kadariyla bebegiminkiyle ayni