Yerdeniz
Süt ara ara azalıp ara ara çoğalıcaktır, bu çok normal. Süt arttırmanın en iyi yöntemi, emzirmek !günde 3 litreyi aşan su tüketimi yapmanızı öneririm .Rezene tohumu+kimyon tohumu+yıldız anasondan yapıcağınız çayda etkili olabilir. Birde bunların dışında uyku! Uyku çok önemli. Süt üretimini sağlayan hormonumuzun adı oksitosin, bir diğer adı aşk hormonu. Bu hormon huzuru mutluluğu çok sever, stresten nefret eder😅. Eğer kaygılı ve stresli bir yapıya sahipseniz önce onları çözmek gerekiyor. Kaygı ve stres adrenalin salgılatıyor. Adrenalin ise oksitosin hormonunu baskılayıp süt üretimini azaltıyor.🤷🏻♀️