Fatma5672 joie serina modelini kullanıyorum. Bebegim 3 aylık hala yenidogan pedleriyle rahatca oturuyor. Öne arkay ve saga sola sallanma özlelliği var. Titreşimide var ve anakucagı takıp cıkabiliyor o özellik baby plus takilerde yok mesela. Bebegim sakin bir bebek degil ve cok kurtarıcım oluyor. Memnunum suan😊