Kizlar kızım 2 haftadır bı rahatsızdı..kan tahlili vs yapildi. Tekrar bı doktora gittik. Orda tekrar kan tahlili yapıldı.ve nötrofil değeri 200 düşmüş 1000 ve üzeri olması gerekiyormuş..takibe alicaz ateşi çıkarsa hemen getirin sürekli takip edin edin dedi..bizim için bukadar düşük olması korkutucu en ufak bi hastalanmada sıkıntılı demiş esime.boyle bı durum yaşayan varmı..