Merhaba
Kızım 2.5 yaşında. Konuşması gecikmişti ve doktoruyla takipteydik. Şu sıralar derdini anlatacak kadar konuşuyor ama yaşıtlarına göre daha az konuşuyor. Doktorumuz derdini anlatıyor evet ama siz mi anlıyorsunuz yoksa dışarıdan biri de anlattıklarını anlayabiliyor mı dedi. Hayır anlaşılmıyor çok fazla. Gelişim pediatrisine yönlendirdi. Dil gelişimine bakılacak. Aranızda var mı giden nasıl bir süreç neler yaptınız bahseder misiniz. Tavsiye kısmı ise corona var diye kontrollerinizi ihmal etmeyin şuan bir sorunumuz varsa da bunu başında anlamış olacağınız ihmale gelmiyor bazı şeyler.