______ bebeklerimin birisi 2 yaşında diğeri de 6 aylık parkta yürüyüş yapmak için böyle bir araba almak istiyorum malum 2 ayrı bebek arabasıyla zor oluyor kulanan varmı aranızda nasıl memnunmusunuz
Minik_Hanim ______ bunu kullanmadim ama ilk arabamiz prego laon du cok keyifli kullanimi cok rahat.. bu da guzeldir bence