Hamidevahap benimki su an 1 yasinda. ama eminim kimde kolikten benim kadar cekmemistir. kolik oldigu icin memede rahatlatiyodu kendini memeden saatlerce ayrilmiyodu.Her gece 10da baslayip sabah 6da biterdi gun icindede olurdu. her gece sicak banyo yaptirip yaglayip masaj yapip karnina sicak bez koyardim kundaklayip emzirip sabaha kadar pispislardim. kolik orhan muzigiyle baya sakinlesip uyuyodu bak onu ac yanina, ayaklarinin altina ve karnina agiz mendili gibi bezleri utuyle isitip koy eger varsa gaz kemeri ve patigi daha pratik oluyo uzun sure sicak tutuyo kundaklamiyosan mutlaka kundakla her aksam sicak banyo mutlaka yaptir ama kolik krizi aninda deil kolik saati gelmeden yarim saat once falan yaptir baya rahatlar canim. biz binlerce gaz damlasi kullandik hicbiri ise yaramadi sana tavsiyem eger pahali gelmezse sana mommys bliss nigt al cok iyi bi surup bize sadece bu ve nurse harveys colex gaz surubu iyi gelmisti ikiside kolik bebekler icin ikisinden birini mutlaka al derim. Ama butun bunlarin hepsi gecicek oncelikle sen rahat ol bizim 2 bucuk aylikken azaldi tam 3. ayina girdigi gun birden gam maz kalmadi hatta o gece butun gece sabaha kadar kesintisiz uyudu. 3. ayda gecicek hepsi