Merhaba coçugum 1 yaşina girdi pir girdi.
Yürüyor masaAllah ama artik benim elimi tutup butun evi dört donuyoruz defalarca ayni yere gidip duruyoruz donuyoruz.Surekli agliyor etrafinda kimssyi istemiyor ben disinda.1 dk birakmiyor.Kucagimda durmak istiyor yemek yaparken.Onceden mama icmez ek gida yerdi simdi tam tersi oyle aman amanda icmez mama gunduz 2 defa 90 anca.Blw yaptirmaya basladim belki o sekil yer diye her ogun sonrasi hüsran ustu basi mutfak rezil hale geliyor karni doysa gam yemicem bi bez bi supurge temizleniyor zaten.Uykuya direnmeye basladi 2 saat salliyorum uyuyo asla gaz cikaramiyor geri uyaniyor sonra oynamaya basliyor koltuk arkasina saklaniyor uyutmayim diye.Babasına veriyorum kizmamak icin biraz nefes alayim diye nasil agliyor goren varya cani yaniyor der geri geliyorum mecbur.Geceleri saat basi kalkiyo ya su ya mama ya da sadece kalkmak icin kalkiyor.Ellememesi gereken bisei anlatiyorum inat ediyor engelliyorum yerlerw atiyor kendini.Mesela deterjan dolabina bakmak istiyor agzini falan degdirmek orayi kilitliyorum baska dolap acip gel inceleyelim annecim yoook kapatilan yere hücum.Cok bunaldim dedesiyle oynayama bayiliyodu hatta babak gelince bana bile gelmeyen cocuk artik bende kimseye gitmiyor ne yapmam lazim ne etmem lazim?