Kuzeyufuk Kızlar merhaba oğlumu emziriyorum . 26günlük . Bir kaç gündür göğsümde böyle sancı giriyor gün bi tuhaf agrı var. anlamadım gitti bi anda sanki damar çekiliyor gibi sanki bu nedendir sizce
Unknown Kuzeyufuk Süt indiği için oluyor. Maalesef memeler alışana kadar öyle oluyor. Gece emzirmelerinde ağladığımı biliyorum. 🥲
Seyma_29_ Kuzeyufuk evet evet anladım bir ara o kadar çok oluyorduki bende acaba kendime dair bir sıkıntı mı var diye düşünür olmuştum. Sonra süt inmesinden kaynaklı olduğunu öğrendim. Bazen hala ara sıra yaşıyorum