emation55 Ben 7. Aya kadar uyurken yarım kundak yaptım böyle daha rahat uyurdu. Ebeye sorduğum da bana anne karnında yer kısıtlı olduğu için elini falan attığı zaman boşluk olmaz ama doğduğunda eli boşluğa düşünce irkilebilir demişti. Ara ara bazen uykuda eli düşerdi hemen kalkardı bana da mantıklı geldi açıkçası. O yüzden rahatsa daha 3 aylık için zamanı var.