durukizinannesi kizlar sezeryan dogum yaptim 11 martta 2 gundur gogus ucum yok cok saglikli ememiyo kizim goguslerim tas gibi sisti ateslendi iyice ztn az olan ucum daha da yok oldu agridan agliyorum napabilirim.
Enesim durukizinannesi buhar banyosu yapın gögüslerinize kanallar açılsın doktorum öyle söyledi ve faydasını görrüm ben
Enesim durukizinannesi aynı şeyleri yaşıyorum ben de 22 günlük olduk biz eme eme gögüs ucu çıkardık ama zorlanıyor hala ek mama veriyoruz hala sütüm yetmedği için
Nilperininannesi durukizinannesi ben acile gitmistim serum takip antibiyotik vermisti sonra da sagdim ve rahatladim mastit oldunuz heralde dikkat edin tekrarlayabilir devamli sağın ve emzirin goguslerinizi boşaltin
durukizinannesi Tuanatuna 2 tane pompa aldim ama yok olmuyo soguk buz kalbimi koydum 1 saatte 10 cc anca cikti ama oda rahatlamama yaramadi bile
Eminini Benim bebeğim de göğsümü alamamıştı. Mamajoo silikon göğüs ucu ile emziriyorum. 3 aylık olduk hala onunla emiyor. Emzirememekten iyidir diye düşünüyorum.
Yerdeniz Merhabalar,ilk günlerde süt bebeğin tüketebileceğinden çok daha fazla gelebiliyor, bebeğinizin midesi daha çok ufak olduğu için çok az bir miktarla doyuyor, kalan süt memede kaldığı için ve süt üretimi devam ettiği için eğer meme tam boşaltılamazsa ağrıya ve mastite sebep olabiliyor. Öncelikli önerim bu aşamada hastane tipi bir pompa kiralamanız. Her emmeden sonra önce sıcak duş, eğer vaktiniz yoksa sıcak bir havlu ile kompres yapmanız, ardından göğüsünüze masaj yapıp pompayla düzenli olarak sağmanız. Sağım yaparkende masaja devam edin. Süt kanallarınız açılıcak ve memeden süt akışı daha rahat olucaktır, bu aşamada masaj çok önemli, nasıl yapılacağını internetten bulabilirsiniz. Ağrı için ben parol kullanmıştım faydasını gördüm. Bu durum için ise doktorum Brufen 600 mg ilacını önermişti. Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz belki sizde. Göğüs ucu için ise , yılmadan usanmadan emzirmeye devam etmek en iyi çözüm. Zamanla memeyi emmeyi öğrenicek ve meme ucuna bebeğiniz kendi şeklini vericektir. Bunun dışında hiç stres yapmayın sizin sakin olmanızla sürekli olarak bu rutinleri tekrar etmeniz sonucunda rahatlıcaksınız.😊